Muoviyhdistys ry

logo-nega

Mikä on nimesi:

Yritys ja sen toimiala:
Muovipoli Oy, teemme materiaalitestauksia Muovipolin laboratoriossa ja tarjoamme tutkimus & kehitys palveluita useille asiakkaille ja materiaalikatselmuksia.

Toimenkuva ja työtehtävät:
Projekti-insinööri, toimin pääosin konsulttina asiakasyritykselle. Ruiskuvaluteollisuuteen liittyviä tuotekehitystehtäviä. Ruiskuvalumuottien koeajoja ja testihallissa erinäisten työtehtävien hoitoa. Koneiden ja laitteiden vianselvitystä, jos tulee ongelmia.

Koulutus/tutkinto:
Muovi- ja kumitekniikan perustutkinto ja Materiaalitekniikka AMK.

Kokemuksesi muovialalta:
Kokemusta muovialalta löytyy jo nuoresta pitäen tuotannon työtehtävistä lähtien. Insinööriuralla olen tehnyt laidasta laitaan toimihenkilötyötehtäviä, jotka liittyvät ruiskuvaluteollisuuteen. Ruiskuvalukoneet ja oheislaitteet ovat tulleet todella tutuiksi ja niihin liittyvät huollot.

Mikä sai sinut liittymään Muoviyhdistyksen jäseneksi?
Fakuman reissulle ilmoittautuessa tuli samalla liityttyä jäseneksi.

Mihin toimintaan aiot osallistua ja mitä odotat Muoviyhdistykseltä?
Fakuma 2023 tulee nyt mentyä ja Ruiskuvalupäivillä olen aikaisemminkin ollut. Ruiskuvalupäivät ovat olleet hyvä tapahtuma Muoviyhdistykseltä.

Miten muovi näkyi sinun kesän vietossasi?
KTM:n muovisissa osissa.

Terveisesi MuoviPlast-lehden lukijoille:
Mukavaa loppuvuotta ja hyviä kelejä!