Muoviyhdistys ry

logo-nega

Mikä on nimesi:

Yritys ja sen toimiala:
K.D. Feddersen Distribution AB / Plastics·Machinery Oy – Olemme teknisten muovimateriaalien asiantuntija ja jakelija, kone- ja laitemyyjä, lisäksi tarjoamme räätälöityä koulutusta. K.D.Feddersen on säätiöomisteinen toimija. Säätiön toiminnan turvaaminen on yritysten liiketoiminnan kulmakivi ja arvomaailma perustuu kumppanuuteen ja yhdessä tekemiseen.

Toimenkuva ja työtehtävät:
Toimiston myynnin koordinointiin ja hallintoon liittyvät tehtävät.

Kokemus muovialalta:
Enimmäkseen minulla on kokemuksia kuluttajana, nyt pääsen tutustumaan alaan eri kulmasta. Voi kyllä sanoa, että nykyään jokainen yritys on tavalla tai toisella muovin kanssa tekemisissä, harva asia enää valmistuu ilman tätä materiaalia! On hyvä, että kaiken materiaalin kierrätystä ja vastuullisuutta korostetaan entisestään. Ihanteellisinta olisi päästä tilanteeseen, jossa jätettä syntyy minimaalisesti ja, että monet asiat saadaan uudelleen kiertoon esim. toisena tuotteena.

Mikä sai sinut liittymään Muoviyhdistyksen jäseneksi?
Työkaverit suosittelivat mukavaa alan yhdistystä, toivon sitä kautta kuulevani ajankohtaisia alan uutisia ja osallistumaan erilaisiin tapahtumiin.

Mihin toimintaan aiot osallistua ja mitä odotat Muoviyhdistykseltä?
Yhdistys ja ala on vielä itselle uusi, joten seuraan yhdistyksen tapahtumakalenteria ja sivustoa avoimin mielin. MuoviSki-tapahtuma vaikuttaa mukavalta ja lisäksi muovimateriaalit ja mm. muovinkierrätys on aihe, joista mielellään kuulen ja opin lisää.

Mikä on muovisin kesäharrastuksesi?
Lämpimänä ja tyynenä kesäpäivänä Sup-lautailu on mukavaa ajanviettoa.

Terveisesi MuoviPlast-lehden lukijoille:
Toivotan kaikille ihanaa ja rentouttavaa kesää! Tapahtumissa tavataan!